2011. október 27.

Egy újabb tapasztalat

A mai nap egy újabb tapasztalattal bővült a repertóriumom, de állást most sem kaptam. Reggel korán keltem és átutaztam a város egyik végéből a másikba, hogy bővítsem a tapasztalataim körét. Interjúra mentem az egyik rádióhoz. Webszerkesztőt kerestek. Úgy mentem oda, mint ahogyan az önsegítő könyvek tanítják: magabiztosan és azzal a felfogással, hogy ez az állás az enyém lesz. Hát gondolhatjátok mekkorát csalódtam mikor kiderült, hogy mégsem. Versenyvizsga 30 perces volt és hát egyáltalán nem készültem fel rá, nem is tudtam volna. Politikával kapcsolatos kérdések voltak az első felében, és mivel engem teljes mértékben hidegen hagy a politikai élet ezért nem voltam otthon a témában. A második feladat hírszerkesztés volt. Elővettem minden ismeretemet és tudásomat, amit az egyetemen szereztem és kimondottan jó hírt írtam. A harmadik feladat pedig egy hír lefordítása magyarra. Hát azt hiszem ezt nem is kell kommentálnom. Át sem lehetett gondolni a dolgokat és máris jöttek, hogy lejárt az idő és be kellett adni a lapokat. Olyan vizsga feelingje volt. Ott helyben értékelték a dolgozatunkat és a 15 személyből csak 7-et hívtak vissza a gyakorlati feladat megoldására, ami HTML programozás volt.
Ezek után elmondhatom magamról, hogy jártam versenyvizsgán, ami kész kínszenvedés volt a számomra, főleg a mostani teljesen felkészületlen állapotban. Ezek után meg sem kell említenem, hogy nem én kaptam meg az állást. Egy ideig még járom veletek a munkakeresés rögös útját...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése