2011. december 20.

Félelemmel körülvéve

Újabb lehetőség előtt állva azon gondolkodom, hogy mi lesz, ha ezt is elszúrom. Mihez kezdek, ha elszalasztom ezt a lehetőséget is. Így az év vége fele járva körülvett a félelem, hogy úgy vágjak neki egy évnek, hogy nem tudom mihez kezdek az életemmel. Most egy új esély adódott számomra, hogy az új év új dolgokat is hozzon. Holnap újra verseny-vizsgázni megyek. Egy olyan állásért kelek versenybe, amiről álmodni sem mertem volna. Ez az én álom munkahelyem, de félek, hogy ezt is elbaltázom. Félek, mi lesz ha nem sikerül, ha nem jön össze... Nem tudom ti éreztetek már ilyen fajta félelmet, amely belülről szép lassan felemészt. Nem könnyű dacolni vele és harcba szállni a céljainkért.

3 megjegyzés:

  1. Mi lett a sztori vége?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A sztori jelenleg úgy alakult, hogy másfél év alatt a második munkahelyemen gürizek, amit szintúgy utálok akárcsak az elsőt. Jelenleg egy saját vállalkozáson töröm a fejem, de egy bejegyzés kapcsán részletezem a teljes sztorit... Lesz mit mesélnem.

      Törlés
  2. Szia Mona. Elolvastam bejegyzéseidet. Én is hasonló cipőben járok. Elég kevés bejegyzést írtál. 3 év ki is maradt. Kár...mert úgy belejöttem Majd azért írd meg: szánjál ránk egy kis időt :D

    VálaszTörlés