2011. december 7.

Igéretek közt

Már nagyon rég írtam nektek, csupán azért, mert olyan igéretekben biztam, amik talán sosem válnak valóra. Szerintem mindannyian találkoztatok már ezzel a helyzettel, hogy ismerőseitek megigérnek fűt-fát és végül nem kaptok semmit. Hát én is ebbe a csapdába este már 3 hete és még mindig nem látom a kiutat. mikor már végre sikerül letennem az igért állásról és az élmodozásról kapok egy újabb, valószinüleg be nem váltott igéretet, és újra bizakodni kezdek, mignem pofára nem esek. Az a legnagyobb baj, hogy mindenki csak a saját érdekeit nézi, és ha pártfogódnak az érdeke nem egyezzik a tiedével sosem fog szolni az érdekedben, mégha meg is igérte. Azt hiszem most jól összekavartam itt a dolgokat, de remélem megértitek mire is gondolok. azt nem értem mért igér meg valaki olyasmit, amiről már az elején tudja, hogy nem teljesiti???

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése