2011. október 17.

Érdekes lehetőség

Néhány napja jelentkeztem egy SMS operátori állásra. Már-csak a megnevezés érdekes volt, hát még maga a feladat. A hétvégén nem voltam internet közelben, így csak ma kaptam meg a visszajelzésüket. Fel is vettem velük a kapcsolatot és hát mikor magáról a munkáról kezdtünk beszélgetni nagyon meglepődtem. Képzeljétek egy SMS szex vonalról volt szó. Az ügyfelek küldik az SMS-t és az operátor válaszol rájuk. És az a lényeg, hogy az ügyfeleket rávenni minél több SMS-t írjanak vissza, természetesen úgy, hogy nem tudják kivel beszélnek. Gondolom értitek a lényeget. Én mikor felfogtam, hogy miről is van szó, azt sem tudtam, hogy sírjak vagy kacagjak. Először is nevetnem kellett azon, hogy tényleg akadnak ilyen emberek, akik ilyesmivel foglalkoznak. Hihetetlen nem? Hát minden esetre üldöznek engem ezek a furcsa állások. Fogalmam sincs, hogy miként találok ezekre a lehetőségekre, de mintha üldöznének engem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése