2011. október 20.

Milyen karrier való nekem?

Ma olvasgattam egy kicsit az interneten és tiszta véletlenül bukkantam rá két tesztre. Az egyik a horoszkópom szerint állapította meg milyen karrier való nekem a másik meg a születési dátumom összegéből. Nagyon jót derültem az eredményeken. Már alapból kijelenthetem, hogy nem hiszek az ilyesfajta "jóslásokban", és nevetségesnek találom őket, ezért már a cím hallatán poénosnak találtam. Hogyan is mondhatjuk meg egy személynek csupán a születési dátumából és horoszkópjából ítélve, hogy ő milyen területeken lehet sikeres. Hiszen minden ember alapjában véve más-más tulajdonságokkal és értékekkel bír. Nem lehet őket beskatujázni.
És az eredmény? Hát, mint azt elképzeltem mindkét teszt teljesen más eredményt adott ki. A horoszkópom alapján szakmát tévesztettem és inkább vállalkozó, műkereskedő, ékszerész, kozmetikus, fodrász, divattervező vagy belsőépítész szakmák közül kellett volna választanom. Viszont a születési dátumom összegéből jósoltak megleptek. Ez alapján nem tévedtem mikor szakmát választottam, mert számomra a legmegfelelőbbek a kommunikációs munkakörök. Hát nem nagyszerű? Legalább tudom nem volt felesleges az egyetem elvégzése... 

1 megjegyzés:

  1. Ha valakit érdekelnek a tesztek jelezzen és feltöltöm a tesztek menüpontba.

    VálaszTörlés