2011. október 5.

Következtetésként

A tegnap leírt történések indítottak el bennem egy folyamatot és egyben ezen történések késztettek arra, hogy blogot vezessek. Úgy vélem nemcsak én evezek ebben a hajóban ezért is tartom fontosnak, hogy elérjek a hozzám hasonló helyzetben lévő emberekhez.
Elmondhatom nektek, hogy már szinte mindent megpróbáltam a munkatalálás terén, de sajnos Romániában és úgy vélem egyre inkább Magyarországon is csak azok járhatnak szerencsével, akiknek jó az ismerősi körük. Ha nem ismersz egyetlen "nagyfejest" sem, aki munkát adhatna neked nem tudsz érvényesülni ebben a világban. Bár kerülnek álláshirdetések az internetre és a sajtóba, de mégis majdnem minden estben kerül egy ismerős ismerőse, aki megkapja a munkát. Ez szomorú, de néhányszor már megtapasztaltam. És most, hogy már túl vagyok jó-pár elutasításon úgy döntöttem nem keresem olyan görcsösen a munkát, ahogy eddig, hanem hagyom, hogy valamilyen formában ő találjon rám. Valószínű ez hülyeségnek hangzik a számotokra, és talán az is, de belefáradtam abba, hogy az egész életem csak a munkakeresés körül forog. Fiatal vagyok és elpocsékolom a mindennapjaimat azzal, hogy csak ülök a házban a gépem előtt és mindent megteszek annak érdekében, hogy végre munkát találhassak. Ennek nem így kéne lennie...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése